Suv oqimining ta'siri, sabablari va oqibatlari.

Kamdan-kam hollarda, turli xil shinalar modellarini tavsiflashda va sharhlashda "suv oqimining ta'siri" yani “akvaplaning effekti” kabi atama kamdan-kam uchraydi.
Keling, bu nima ekanligini va qanday oqibatlarga olib kelishi mumkinligini tushunishga harakat qilaylik. Suvni rejalashtirish-uning yuzasida suv qatlami tufayli buzilib ketgan yo'lning yuzasiga yopishishini yo'qotishdir. So'zning o'zidan kelib chiqqan holda, bu "suv yuzasiga rejalashtirish" ning ta'siri bo'lib, u "suv xanjari"deb ataladi. Odatda, joriy tezlik sharoitlari uchun juda katta bo'lgan mashina ko'lmak yoki boshqa suv birikmalariga kirganda paydo bo'ladi. Bu holatda asosiy xavf-bu yo'lning to'liq yo'qolishi. Shu bilan birga, ortiqcha tezlik asosiy sabablardan biridir, lekin muayyan sharoitlarga qarab farq qilishi mumkin, shuning uchun ba'zi minimal tezlik suvni rejalashtirishdan qochish uchun universal usuldir. Biroq, tezlik bilan bir qatorda, bu ta'sirni keltirib chiqaradigan bir qator boshqa omillar va sabablar ham mavjud.
Ushbu ta'sirni maksimal darajada bartaraf etish uchun "Birinchi Rezinotexnika Zavodi" MChJ mutaxassislari kontakt nuqtasidan suvni tezda olib tashlashni ta'minlash uchun protektor taglik chizig'ida ko'plab texnologik echimlardan foydalanadilar. Bundan tashqari, BARS brendining shinalari protektor taglik bo'ylab uzun kanalga ega va suvni olib tashlash uchun ulashgan kanavka mavjud. Agar buzilib ketgan yuqorida ko'rsatilgan elementlar bilan jihozlangan bo'lsa, suv oqimining ta'siri minimal bo'ladi va ulash xususiyatlari yaxshilanadi va albatta, siz tezlik chegarasidan oshmasligingiz kerak, chunki eng yuqori texnologik shinalar ham sizga yordam bermasligi ehtimoldan yiroq emas.

Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech