Protector chuqurligi

Yengil avtomobillar va engil yuk mashinalari shinalari uchun ruxsat etilgan minimal  protektorini  chuqurligi.

    Avtoulovda qanday rezina ishlatilmasin: qish, yoz yoki butun mavsum, uning taglik chuqurligi eng muhim omillardan biridir. Bu shinalarning aksariyat ishlash xususiyatlariga ta'sir qiladi: turli xil haydash sharoitida ishlov berish, akvaplaning, tormoz masofalari.

 "Birinchi Rezinotexnika Zavodi" SIA shinalar ishdan chiqarilishi kerak bo'lgan minimal taglik chuqurligi uchun eng maqbul standart 1,6 mm (2/32 ”) deb hisoblaydi. Ushbu standart ko'plab davlatlar tomonidan qoida tariqasida qabul qilingan. Iste'molchi yordami sifatida, shinaning asosiy yivlarida protektorning aşınma ko'rsatkichlari mavjud bo'lib, ular taxminan 1,6 mm (2/32 ") protektor chuqurligida protektor yuzasiga to'g'ri keladi.

  SIA "Birinchi Rezinotexnika Zavodi" avtomobil yo'llarida va umumiy yo'llarda harakatlanish uchun foydalaniladigan barcha yo'lovchi va engil avtoulovlarning shinalarini protektorning ruxsat etilgan maksimal parametrlariga erishishni kutmasdan, ya'ni protektorning quyidagi qoldiq chuqurligida ishdan chiqarilishini tavsiya qiladi:

Yozgi / yuqori texnologik shinalar, barcha mavsumiy shinalar = 3mm (4/32 ")

Qishki shinalar = 4mm (5/32 ")

Akvaplaning haqida.

 Akvaplaning - bu g'ildirak suzuvchi va natijada tortish kuchining to'liq yo'qolishi. Protektor qancha ko'p kiyinsa, akvaplaning xavfi shunchalik yuqori bo'ladi. Tormozlanish masofasi ham oshirildi.

Agar protektor eskirgan yoki tezlik juda yuqori bo'lsa, protektor suvni itarishni to'xtatadi. Tushuntirish oddiy - shinalar va yo'l o'rtasidagi aloqa patchining maydoni juda kamayadi. Ushbu rasmda 3 mm suv qatlamida va 75 km / soat tezlikda turli xil protektor qalinligi bo'lgan shinaning aloqa maydoni hajmi ko'rsatilgan. 1,6 mm protektorli eski shinaning kontakt patchi harakatsiz turgan transport vositasiga nisbatan atigi 16% ni tashkil qiladi.

Ushbu tavsiyalar Birinchi Rezinotexnika Zavodi MChJ tomonidan o'tkazilgan sinovlarga, shuningdek, jahon tajribasi asosida ishlab chiqilgan bo'lib, bu haydovchilar o'zlarining shinalari (masalan, ho'l yo'l yuzalarida) shinalarini minimal naqsh chuqurligiga yetguncha almashtirish bilan ishlash imkoniyatlarini saqlab qolishlarini ko'rsatmoqda. 1,6 mm yurish. Bu, ayniqsa, qishki shinalar uchun to'g'ri keladi, chunki qish uchun haydash sharoitida bunday xususiyat qorni ushlab qolish kabi, 4 mm dan past bo'lgan protektor chuqurligi bilan sezilarli darajada yomonlashadi.

Xulosa

Agar siz mashinangizni va yaqinlaringizning sog'lig'ini qadrlasangiz, avtoulovingizni shinasini  vaqtida o'zgartiring. Ha, bu zavq arzon emas, lekin oldingisidagi mashina bilan to'qnashuv yoki yaqinlashib kelayotgan qatorga uchish undan ham qimmatroq. G'ildiraklarni "kal" bo'lguncha "kiymaslik" ayniqsa muhimdir. Yurish protector  qoldiq chuqurligining 4 millimetri ham tormozlanish masofasiga va avtomobilning silliq yo'llardagi harakatiga ta'sir qiladi. 1,6 mm qoldiq haqida nima deyishimiz mumkin ...

Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech